30/8/07

El 21 de setembre comença el nou curs!!! Vols venir a cantar?

Ens agradaria ampliar la plantilla del cor. BUSQUEM JOVES:

- dinàmics, amb il.lusió i ganes de participar
- que tinguin ganes de passar-ho bé
- que vulguin compartir una estona amb un grup amb molt bon rotllo
- que els agradi cantar músiques de pel.lícules i musicals, versions corals de música pop, espirituals negres i gospel...

Els assajos del cor són els divendres de 20.30h a 22:30h a la Sala Xavier Turull de l'Escola de Música de Salou (al costat de l'Ajuntament), de setembre a maig.

No es paga cap tipus de quota per participar. Només et demanem el compromís d'assistència als assajos, activitats i concerts que organitzem durant el curs.

Si estàs interessat seràs molt ben rebut!

Pots contactar amb nosaltres enviant-nos un mail a corjoveviladesalou@ya.com

Properament confirmarem la data de començament (segona quinzena de setembre).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots!!!!Finalment comencem el curs!!!!Ja tinc ganes de que ens tornem a trobar tots el divendres!!!El dia 21 serà el dia esperat. Espero que no falti ningú!!!!
Una abraçada molt forta per a tots!!!

IRIA

Anònim ha dit...

hola a totsss!! jo tambe tinc mooltess ganes de començar el cor, encara que no ho se com m'ho fare perque estudio de tardes a barcelona. M'ho convinare sigui com sigui perque vull continuant formant part del cor.
petonets per tots i fins aviat.

IRENE

Anònim ha dit...

Eiii ja s'acosta!!! No sé els altres però jo tinc unes ganes boges de començar. Curs nou, repertori nou, suposo que algunes cares noves a part de les de sempre... Quan arribarà divendres?

Ramon

Anònim ha dit...

Hola!! Soc la Laura!!

M'estic movent pel conservatori i per l'institut i ja he aconseguit 3 nois més!! Sequiré buscant!!

Petons!!

LauRa

P.D.: JA SOC CANTANT OFICIAL!!!!! ESTIC MOLT CONTENTA!!!!!