29/10/11

"Sempre jove amb tu al costat" - Anna Guasch

Jo no vull pas envellir
com el whisky, el rom o el vi.
I és que com més anys tinguem
més promeses ens farem.
Jo no vull prometre res.
Les promeses es desfan.
Jo vull disfrutar el present,
d’això si que en sóc conscient.

I és que jo no vull cap arruga al cos.
No vull tenir els cabells blancs.
Vull les meves dents al lloc.
Passo de fer-me líftings a tot drap,
de tenyir-me amb tints variats i posar les dents al got.

Jo no vull pas fer-me gran. Vull quedar-me com estic,
viure molt intensament, riure sempre i ser feliç.
I de la ciència esperar un remei per no envellir.
I que els anys no passin mai, tenir el cutis sempre fi.

I és que jo ...
Vull estar amb els meus amics fent sarau totes les nits.
I esmorzar sens ‘ver dormit xurros, crepês amb gran delit.

Vull veure com surt el sol amb la sorra fins els peus.
Vull veure el cel ple d’estels amb la gespa fresca al coll.

I és que jo...
Vull sentir-me tant vital cada dia de tot l’any.
I és que amb tu al meu costat sempre jove m’he trobat.